سیستم های سپتیک تانک چگونه ابداع شدند؟

سپتیک تانک :

حدود سال 1860 بود که یک مخترع فرانسوی، ژان لوئیس موراس، ایده ایجاد یک سیستم مدیریت پسماند را ایجاد کرد که به او اجازه می دهد بدون دوری از مسکن خود، مدفوع کند.

در این زمان، مردم از روش های دفع فاضلاب مانند حفر چاله های کم عمق و دفن محتویات، استفاده از بوته ها و همچنین استفاده از توالت های فضای باز مانند منازل خارج از منزل که به هیچ سیستم لوله کشی متصل نیستند، استفاده می کنند.

وی اولین سپتیک تانک خود را با بتن ساخت و از خاک رس برای ساخت سیستم لوله کشی استفاده کرد. وی سپس لوله های خانه خود را به مخزن هدایت کرد و آن را در زیر زمین دفن کرد. حدود ده سال بعد، تخمین زده می شود که حدود سال 1870 باشد، وی سیستم را برای بررسی عملکرد نمونه اولیه خود متلاشی کرد.

با کمال تعجب، او کشف کرد که زباله هایی که طی ده سال گذشته در داخل مخزن رسوب کرده اند، به زباله های مایع تبدیل شده اند و یک لایه کف از بالای آن قرار دارد.

او که از موفقیت خود عصبانی شده بود، برای طراحی سیستم سپتیک تانک بسیار بهتر با یک دانشمند همکاری کرد. موراس و شریک زندگی خود سپتیک تانک جدید را تا سال 1880 تکمیل و ثبت اختراع کردند.

حق ثبت اختراع در حدود سال 1881 به تصویب رسیده است، این بدان معنی است که اکنون اختراع آنها می تواند از مرز عبور کند و در سراسر جهان بفروشد.

ورود سیستم های سپتیک تانک به سراسر جهان:

تخمین زده می شود که اولین سپتیک تانک در اوایل دهه 1880 وارد کشور های دیگر، نیز شد. اگر چه مخترع فرانسوی، موراس، اعتبار ساخت اولین سیستم سپتیک تانک را می پذیرد، این ایالات متحده بود که آن را کامل کرد.

به محض ورود اولین سیستم سپتیک تانک به ایالات متحده، این ایده وحشی شد زیرا خانه های بیشتری شروع به نصب سیستم های سپتیک تانک طراحی شده از فولاد، خاک رس و بتن کردند.

با پایان جنگ جهانی دوم، بسیاری از خانه های آمریکایی سیستم را در تأسیسات خود نصب کرده اند. با این حال، سیستم ضد احمقانه نبود. خرابی سیستم سپتیک تانک مانند ترک خوردگی، زنگ زدگی و خراب شدن سریع یکپارچگی ساخت سپتیک تانک وجود دارد.

یکی دیگر از عواملی که آمریکایی ها را به سمت طراحی سیستم های سپتیک تانک با مصالح و طرح های بهتر ترغیب کرد، نیاز های روز افزون برای ساخت گیاهان تصفیه فاضلاب برای جامعه شهری با رشد سریع است، که البته برآورده نمی شود. همچنین، آن ها نگران بودند که فاضلاب حاصل از میدان تخلیه می تواند منابع آب زیر زمینی را آلوده کند.

طراحی های جدید سیستم سپتیک تانک:

خرابی سیستم سپتیک تانک، افزایش نیاز های تصفیه پسماند و ترس از آلودگی منابع آب زیر زمینی منجر به طراحی سیستم های سپتیک تانک با دوام تر، موثر تر و آسان برای مدیریت می شود. این سپتیک تانک ها از PVC ، سپتیک تانک پلی اتیلن، سپتیک تانک پلی اورتان، سپتیک تانک بتن پیش ساخته و سایر پلاستیک ها ساخته شده اند که در برابر شرایط ایجاد کننده خرابی های سازه ای قبلی مقاوم هستند.

همچنین، لوله های تخلیه به دلیل اجرای لوله های پلاستیکی با دوام و نصب در فاصله ای دور از منابع آب زیر زمینی، بداهه ساخته شدند. در بعضی مواقع تپه هایی ساخته می شود تا از نشت فاضلاب به منابع آب زیر زمینی جلوگیری کند.

سیستم های سپتیک تانک مدرن:

سیستم های سپتیک تانک جدید اکنون از طرح های پیشرفته ساخته شده اند و از مواد با دوام ساخته شده اند که بهتر از نمونه های قرن 19 هستند. اگر چه این سپتیک تانک ها بسیار کارآمد هستند، اما در برابر مشکلات و خرابی های سیستم سپتیک تانک نیز بی خطر نیستند. به همین دلیل در صورت بروز مشکل در سیستم یا ایجاد مشکل در سیستم، باید یک شرکت لوله کشی قابل اعتماد و حرفه ای در کنار خود داشته باشید.

سپتیک تانک هلدینگ صنایع برتر به عنوان یک سیستم پیشرو در صنعت، یک شرکت لوله کشی مجرب است که خدمات معتبر سپتیک تانک را به صاحبان خانه و مشاغل با سابقه اثبات شده از خدمات درجه یک ارائه می دهد. در صورت نیاز به هرگونه عیب یابی یا خدمات سیستم سپتیک تانک، دریغ نکنید که برای خدمات حرفه ای با متخصصان در شرکت هلدینگ صنایع برتر ارتباط برقرار کنید.

به خدمات لوله کشی قابل اطمینان سپتیک تانک نیاز دارید؟

لوله کشی های شرکت هلدینگ صنایع برتر همیشه و در همه وقت برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند.

کتابچه راهنمای دارندگان سیستم سپتیک تانک:

هیچ کس قصد ندارد هزینه سپتیک تانک را داشته باشد. این که سیستم سپتیک تانک شما جدید باشد یا خراب باشد، این کتابچه راهنما برای هر صاحب خانه لازم است. جهت مشاهده کتابچه راهنما به وبسایت سپتیک تانک هلدینگ صنایع برتر مراجعه نمایید. علل را بشناسید و راه حل هوا دهی کنترل شده سپتیک تانک را در سیستم عفونی و سپتیک تانک خود کشف کنید.

گروه تولیدی و صنعتی هلدینگ صنایع برتر در بسیاری از برنامه های آموزش محلی و ملی در زمینه طراحی، نصب و مدیریت سیستم های سپتیک تانک و تحقیقات مرتبط را ارائه می دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سپتیک تانک و فرایند تولید سپتیک تانک و همچنین سؤالات بیشتر در مورد راه حل های کمکی سپتیک تانک یا سایر دستگاه های هضم کننده، لطفاً با کارشناسان و متخصصان هلدینگ صنایع برتر از طریق شماره تماس های 02186127232 و 09127051674 در ارتباط باشید.



Comments

Popular posts from this blog

برج خنک کننده صنعتی چیست؟

آماده سازی اموال خود برای نصب سپتیک تانک